niedziela, 16 listopada 2014

POCZĄTEK

Hej,
Nazywam się Klaudia i mam 14 lat. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Interesuję się tańcem ( Modern Jazz ) oraz uprawianiem sportów. Gram również na pianinie. Zdrowym odżywianiem interesuję się od roku. Uważam, że coś już na ten temat wiem, więc chciałabym się tym podzielić z innymi, pomóc w zmianie żywienia, a może kogoś zainspirować.

Posty postaram się publikować jak najczęściej. Chciałabym, żeby to było codziennie, jednak szkoła i reszta życia tego nie ułatwiają :) . Pokażę wam, jakie produkty wybierać, aby nie jeść samej chemii. Nie każdy ma przecież czas na spędzanie kilku godzin w supermarketach tylko i wyłącznie na sprawdzaniu etykiet. Do tej pory nie znalazłam żadnej strony z listą produktów "wolnych od chemii", dlatego postanowiłam taką stworzyć i ułatwić kolejnym osobom zmianę swojego odżywiania.

Postaram się również raz w tygodniu zamieszczać dzień ze mną, czyli to, co przez ten dzień zjadłam. Pokażę wam moje sposoby na zdrowe dania, przepisy oraz wszystko co się u mnie dzieje związanego z jedzeniem. Nie zabraknie również, pojawiających się od czasu do czasu, postów opisujących wpływ i działanie niektórych dodatków do żywności itp.

W moim otoczeniu za bardzo nie ma osób, z którymi mogę podzielić się swoją pasją, dlatego mam nadzieję, że dzięki temu blogowi, poznam również zainteresowane osoby, które z chęcią wysłuchają ( a raczej przeczytają ) wszystko, co od miesięcy siedziało w mojej głowie.

Już niedługo kolejny post, w którym opowiem trochę o moich początkach.


Targ La Boqueria w Barcelonie


<< Klaudia >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz